Scheduler z dwoma małymi poprawkami wysłany do AppStore
– poprawka do obsługi iPad z OS 4.2 i wybranym polskim językiem interfejsu
– poprawione wyszukiwanie w oknie przystanków z literką „ł”
Scheduler z dwoma małymi poprawkami wysłany do AppStore
– poprawka do obsługi iPad z OS 4.2 i wybranym polskim językiem interfejsu
– poprawione wyszukiwanie w oknie przystanków z literką „ł”
Przydałaby się nowa baza dla Poznania 😉
Problem nie dotyczy tylko Schedulera, to Apple coś zwaliło i jak można zobaczyć na ich forum pełno jest takich aplikacji. Ja znalazłem jeszcze inny sposób, nie wiedziałem która aplikacja blokuje, także wywalałem po 5 sztuk w pewnym momencie pojawił się okienko, że 9 nowych aktualizacje, dodałem ponownie tamte 5 aplikacji i jak dałem ponownie sprawdzenie to znowu pokazało się 9 aktualizacji, także działa bez problemu 😉
Problem został poprawiony przez Apple.
Problem zniknął. Szkoda tylko, że autor nie napisze, jak usunąć problem.
🙁
Trzeba niestety wykasować SP z iPhone’a i iTunes’a. Potem ponownie ściągnąć aplikację (żeby było śmieszniej w wersji na iPada, bo na iPhona w iTunes nie istnieje) i zrobić synchronizacje.
A swoją drogą aplikacja jest świetna. I chylę czoła przed panem Krzysztofem, bo robi kawał dobrej roboty 🙂
Nie mam wpływu na błąd w AppStore. Sam czekam na reakcję z strony Apple. Zablokowana jest teraz sprzedaż aplikacji.
Już po problemie w 2.0.2 problem zniknął 🙂
Potwierdzam, mam ten sam problem.
Tylko i wyłącznie usunięcie Twojej aplikacji z mojej biblioteki iTunes pozwala mi na sprawdzenie aktualizacji z AppStore.
Zarówno w iTunes na komputerze jak i na iPhone.
Mam nadzieję że to naprawisz ponieważ używam tej aplikacji codziennie 🙂
Pozdrawiam, Tomek.
Przy aktualizacji zarówno App Store wyrzuca błąd „Nie można połączyć się z iTunes Store”. Przy okazji blokuje inne aktualizacje 🙁 Jak szybko ludzie z Apple zareagują?
Witam. Czy byłaby możliwość uwzględnienia rozkładów jazdy Kolei Mazowieckich? Tego mi właśnie brakuje 🙂