9 myśli nt. „Scheduler 2.0.2 wysłany do AppStore

  1. Problem nie dotyczy tylko Schedulera, to Apple coś zwaliło i jak można zobaczyć na ich forum pełno jest takich aplikacji. Ja znalazłem jeszcze inny sposób, nie wiedziałem która aplikacja blokuje, także wywalałem po 5 sztuk w pewnym momencie pojawił się okienko, że 9 nowych aktualizacje, dodałem ponownie tamte 5 aplikacji i jak dałem ponownie sprawdzenie to znowu pokazało się 9 aktualizacji, także działa bez problemu 😉

  2. Problem zniknął. Szkoda tylko, że autor nie napisze, jak usunąć problem.
    🙁
    Trzeba niestety wykasować SP z iPhone’a i iTunes’a. Potem ponownie ściągnąć aplikację (żeby było śmieszniej w wersji na iPada, bo na iPhona w iTunes nie istnieje) i zrobić synchronizacje.

    A swoją drogą aplikacja jest świetna. I chylę czoła przed panem Krzysztofem, bo robi kawał dobrej roboty 🙂

  3. Potwierdzam, mam ten sam problem.
    Tylko i wyłącznie usunięcie Twojej aplikacji z mojej biblioteki iTunes pozwala mi na sprawdzenie aktualizacji z AppStore.
    Zarówno w iTunes na komputerze jak i na iPhone.
    Mam nadzieję że to naprawisz ponieważ używam tej aplikacji codziennie 🙂
    Pozdrawiam, Tomek.

  4. Przy aktualizacji zarówno App Store wyrzuca błąd „Nie można połączyć się z iTunes Store”. Przy okazji blokuje inne aktualizacje 🙁 Jak szybko ludzie z Apple zareagują?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *