Pojawił się problem z aktualizacją wersji 1.5, cześć użytkowników nie dostaję informacji o możliwości aktualizacji programu.
Fragment maila jaki dostałem od jednego z użytkowników któremu udało się pobrać nową wersję program.
Wygląda na to, że jest jakiś problem z rozpoznawaniem przez AppStore nowej wersji rozkładu jazdy.
Sytuacja – od wersji 1.2 jestem użytkownikiem.
Każda nowa wersja była raportowana przez AppStore, że jest update.
Teraz przyszedł moment na 1.5. Wedle informacji na stronie – jest. AppStore nic nie zeznaje.
Kliknięcie na Scheduler Poland w AppStore pokazuje, owszem, 1.5 jest, ale kosztujeKliknięcie na Buy Now (tam gdzie jest cena) daje rezultat rozpoznania softu jako update i pozwala na pobranie go za darmo.
Wygląda na to, że po prostu AppStore nie widzi tej wersji jako nowej i dopiero próba kupienia taje odpowiedni trigger eventu.
Bazy zostały ponownie wysłane na serwer. Teraz powinny się pobrać poprawnie.
kasuja* (sorki słownik mnie poprawił i nie zauważyłem)
Nie wiem czy ten problem występuje tylko u mnie ale po downloadzie updateow dla miast Poznań Lublin i Tychy po wyłączeniu programu updaty się jakby lądują i po każdym odpaleniu programu trzeba je ściągać od nowa ;(