6 myśli nt. „Ktoś tu dużo ściąga

  1. @Olivia – to już bardzie opłaca mi się kupić tutaj 4 serwery z limitem po 50GB, zapłacę mniej za miesiąc niż tam za najtańszy pakiet 🙂
    Ale po sprawdzeniu opcji serwera wirtualnego warto się zastanowić 🙂

  2. Ciągłe aktualizowanie nie ma sensu, jeśli będzie nowa poprawiona baza to będzie świecić na czerwono.
    Nie pomoże kasowanie bazy i aplikacji.
    Zamiast bez sensu marnować transfer i w kółko ściągać wystarczyło słowo do autora o sprawdzenie bazy.
    Dzisiaj wszystkie bazy zostały przetestowane i poprawione.

  3. Podpisuję się pod powyższym komentarzem. Jeśli wszyscy poznańscy posiadacze aplikacji maniakalnie aktualizują bazę – to tu jest problem. Proponuję ją wyłączyć do czasu rozwiązania problemu. Ja poszedłem o krok dalej i przeinstalowałem Schedulera, niestety i to nie pomogło:/

  4. Może dlatego, ze w obecnej wersji, która używam baza po sciagnieciu się nie aktualizuje tzn. nie zawsze. Wydawało mi się, ze się aktualizuje gdy rozmiar bazy jest większy od poprzedniej, ale ostatnio jest ciagle taki sam (dla Poznania). Czasem pomagalo usuniecie i zainstalowanie na nowo, choc tracilo sie ustawienia przez to. Dzisiaj jednak
    okazało sie, ze po aktualizacji nie działa wyszukiwanie ani pokazywanie numerów linii… Co jest ?? Jeśli tak się dzieje u innych to się nie dziwie, ze ściągają bazę w kółko ponownie licząc, ze za którymś razem zaskoczy i się naprawi…:] Z miła chęcią przetestowalbym wersje beta, ale nie wiem jak ja dosta. 😉 Drogi Autorze aplikacji, może jakieś sugestie ?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *